Dėmesio!!!!

Kadangi jau sulaukiau jūsų dėmesio, tai -

Ankstesniame įraše minėjau dėmesio kontrolę ir kad daugelis nemoka kontroliuoti savo dėmesio. Tai pabūsiu akivaizdus ir parašysiu, tai kas akivaizdu, bet kažkodėl ne visiem matoma.

Norėdami pradėti šią temą visu pirma turėtume suprasti kas yra dėmesys. Atlikti šiuos kelis pratimus. Užsimerkę arba atsimerkę pabandykit sufokusuot savo dėmesį i tašką erdvėje esantį vos už keliu centimetrų nuo jusu. Prieš miegą savo visą dėmesį sukaupkit tam, kad neužmigtumėt (be jokių prietaisų ir t.t). Betkuriuo paros metu sustabdykit save ir sutelkit savo mintis suprasti ką darote čia ir dabar ir pasakykit sau kodėl darot tai, ką darot(geriausia šį pratimą daryti, kai darote kažką labai susikaupę pvz žaidžiat, skaitot knygą ar dar ką nors). Pradėkit rašyti tekstą, nesustodami rašyti tarsi atsistokite iš šalies ir pasižiūrėkit į save, kas skatina dabar rašyti tai, ką rašote (muzika, nuotaika, paros metas etc. Visiškai nesvarbu). Trumpam, kokiai 10min užsiimkit kokia nors nuobodžia veikla ir pastoviai žvilgčiokit į laikrodį, padarykit pertrauką ir vėliau kitas 10min. praleiskit prie veiklos, kuri jums yra super įdomi. Dabar susigalvokit kokią mintį pvz kačiukai, tortas, vasara, realiai betkas ir laikykit tą mintį galvoje nepaleisdami jos kaip įmanoma ilgiau. Be koncentracijos , šis pratimas lavina ir atmintį.
Visų šių bereikšmių pratimų tikslas jums pajausti procesą kai yra susikaupiama, pajusti tiesioginę laiko greičio priklausomybę nuo dėmesio koncentracijos ir prailginti laiką, kurį galite būti susikaupę. Kodėl yra svarbu lavinti savo dėmesio valdymą? 
Kaip ir minėjau ankstesniam įraše, ten kur sukoncentruotas jūsų dėmesys, ten bėga laikas. Kuo labiau sukoncentruotas dėmesys, tuo greičiau bėga laikas ir atvirkščiai. 
Sunkiausia suvaldyti save konflikto metu, kai būname pikti ir susierzinę, pradedame nerinkti žodžių, prisidarome klaidų, puolam į paniką. , bet jei tuo metu sugebam atitraukti savo dėmesį nuo konflikto ir į viską pažiūrėti iš šalies, nuo ko viskas prasidėjo, kodėl iš vis pykstames, tai dideli šansai, kad visu pirma žmogus su kuriuo pykstatės bus sutrikęs, o visu antra, tai konfliktas išsispręs čia ir dabar. 
Tikriausiai viena didžiausių problemų su kuria susiduria žmonės, t.y tvarka. Jūsų tėvai tikrai bandė įdiegti(išauklėti) šį įprotį jumyse. Kaip tai išspręsti? Jei galvoje pastoviai laikysite mintį, ką turite padaryti, tai dideli šansai, kad tai ir padarysit. Sunku išsiplauti indus po valgio? Valgio metu laikykit galvoje mintį(va pavalgau ir iškart einu išsiplaut) ir jei jum tai padės, tai net įsivaizduokit, kaip plaunat tuos indus. Tą pačią taktiką naudokit tiek buityje, tiek darbe, tiek socialiniam ar asmeniniam gyvenime. Vienaip ar kitaip tai galiausiai taps įpročiu ir tai darysit mechaniškai. Neužmiršit dalykų, tapsit produktyvesni, deadline'ai ne taip spaus subinę.

Nesu tobulas aš šitų dalykų taip pat mokinuosi ir su kiekviena diena įsisavinu po truputį.

Redaguota*

Dar norėjau kaika pridurti su internetu. Internetas tiesiog sukausto jūsų dėmesį ir taip laikas tiesiog skrieja. Paziuri i laikrodi 21h, nuleidi akis i kompa, pakeli vel, 3h ryto. Taip, taip dažnai būna.

Kai sugebėsit iš labai susikaupusios būsesenos (pvz žaidžiant kompui) atitraukti savo dėmesį, galėsit sakyti, kad jį kontroliuojat.

Tikuosi mano raštai nebus tik "šiaip sau". Tikiuosi, kad ką nors iš to išmoksit. Ir labai tikiuosi kad supratot kokia didelė nauda yra kontroliuoti savo dėmesį.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Geros naujienos

Sąmoningas mąstymas

Gerumai